gnome1 w AC

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Wto, 17 Lut 2004, 13:03:46 CET

Artur Flinta wrote:

> I to jest jedyny powód? A jaka funkcjonalność mgt ma taką siłę trzymania
> przy gnome1?

Tak ... Tyle tylko, że i tak mgt w AC jest, więc chyba nie tylko ja tego
używam ...

> To jest chore, dla jednego pakietu?

Ja używam akurat tylko mgt z gnome1 ... ale co używają inni, to ja nie wiem.

Chodzi mi o to, że gnome-libs-1.4.2-13 w kontekście AC kojarzy się z
gnome2, a nie z gnome1.

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com sp. z o.o.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com