gnome1 w AC

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Wto, 17 Lut 2004, 16:10:50 CET

Artur Flinta wrote:

> Ale ja się pytam co takiego fajnego jest w mgt?

    Hmmm ... uruchomiłem sobie gnome-terminal z gnome2 i wygląda
smakowicie, ale nie działa, tzn. uruchamia się, ale okienko jest puste i
nie ma shell'a. Nie wiem też, jak podpiąć skróty klawiszowe takie, jak w
mgt, np. nowy terminal <ctrl+l n> ... samo ctrl+l działa, ale jak mu
dodać jeszcze to nieszczęsne n :)

   Ale kwestia tych nieszczęsnych gnome-libs nadal pozostaje ;)

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com sp. z o.o.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com