gnome1 w AC

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 17 Lut 2004, 16:14:42 CET

Użytkownik Robert Grabowski napisał:
>    Hmmm ... uruchomiłem sobie gnome-terminal z gnome2 i wygląda
> smakowicie, ale nie działa, tzn. uruchamia się, ale okienko jest puste i

Chmmm, a masz może kernela 2.6.x? masz podmountowane /sys - bo zdaje się
to było problemem, chyba, ze coś mi się pokręciło.

> nie ma shell'a. Nie wiem też, jak podpiąć skróty klawiszowe takie, jak w
> mgt, np. nowy terminal <ctrl+l n> ... samo ctrl+l działa, ale jak mu
> dodać jeszcze to nieszczęsne n :)

Menu Edycja -> Skróty klawiszy...

>   Ale kwestia tych nieszczęsnych gnome-libs nadal pozostaje ;)

Eeeee, do wywalenia ;) i po problemie

Pozdraiwam

	Artur

--
Well I've totally had enough of all your pretty, pretty speeches
Recieve your punishment expose your throats to my righteous