gnome1 w AC

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 17 Lut 2004, 16:49:19 CET

Użytkownik Robert Grabowski napisał:
> Ja AC mam w chroocie ... /proc mam podmontowane ... kernel 2.4
> [grabba w laptop grabba]$ rpm -qa | grep gnome-terminal
> gnome-terminal-2.4.2-1
> [grabba w laptop grabba]$ gnome-terminal
> It appears that you do not have gnome-terminal.server installed in a
> valid location. Factory mode disabled.
 > odpala się i i kursor radośnie miga i nic wicej ...

/usr/lib/bonobo/servers/gnome-terminal.server - masz takowy pliczek?
Raczej nie powinno mieć to wpływu na działanie. Przyznam, że mi
gnome-terminal nie robił takich numerów.

> Ha ... tylko wpisz tam "<ctrl>l n"   -- ja nie umiem, chyba, że jest
> jakaś sztuczka ;)

No ale to mają być emcs style skróty? To nie przejdzie i nigdy nie
będzie, bo się nie zgadza z HIG.

Pozdrawiam

	Artur

--
Well I've totally had enough of all your pretty, pretty speeches
Recieve your punishment expose your throats to my righteous