gnome1 w AC

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Wto, 17 Lut 2004, 16:32:41 CET

Artur Flinta wrote:

> Chmmm, a masz może kernela 2.6.x? masz podmountowane /sys - bo zdaje się
> to było problemem, chyba, ze coś mi się pokręciło.

Ja AC mam w chroocie ... /proc mam podmontowane ... kernel 2.4
[grabba w laptop grabba]$ rpm -qa | grep gnome-terminal
gnome-terminal-2.4.2-1
[grabba w laptop grabba]$ gnome-terminal
It appears that you do not have gnome-terminal.server installed in a
valid location. Factory mode disabled.

odpala się i i kursor radośnie miga i nic wicej ...

Ha ... tylko wpisz tam "<ctrl>l n"   -- ja nie umiem, chyba, że jest
jakaś sztuczka ;)

> Menu Edycja -> Skróty klawiszy...

> Eeeee, do wywalenia ;) i po problemie

I tak też będzie dobrze pod warunkiem, że nic ważnego tego nie wymaga.

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com sp. z o.o.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com
office: +48 56 621 02 90
mobile: +48 602 493 105