control-center

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Wto, 17 Lut 2004, 16:54:14 CET

On Tue, Feb 17, 2004 at 04:51:09PM +0100, Robert Grabowski wrote:
> Witam!
>
> Po uruchomieniu gnome-control-cnter brakuje kilku ikonek ...
>
> [grabba w laptop grabba]$ rpm -qa | grep control-center
> control-center-2.4.0-12

brakuje ci ktoregos z pakietow z ikonkami, przykro mi, taka polityka
pld, przeciez dziala, jak doinstalujesz odpowiedni pakiet (nie jestem
pewien jaki) to ci nic nie bedzie brakowalo.

Bardziej jednak obstawiam braki w twoim temacie gnome ktory sobie
obstawiles bo te ikonki są wymienne.

[krzak w afroman krzak]$ gnome-control-center
[krzak w afroman krzak]$

krzak w afroman krzak]$ rpm -q control-center
control-center-2.4.0-12

--

Marcin Krzyzanowski
www   : http://krzak.linux.net.pl