control-center

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Śro, 18 Lut 2004, 13:16:50 CET

Marcin Krzyzanowski wrote:

> umknęło mi, co to są "je" w tym zdaniu ?

gnome-session :)

> jesli chodzi o to ze gnome-session konczy swoje dzialanie to
> zainteresuj sie okolicami gnome-wm, i jesli to tam problem to jestem
> ciekawy przyczyny rowniez, mowisz ze masz WindowMakre wiec powinno ci
> sie uruchomic wmaker.
>
> zreszta jakas przyczyna powinna byc w logach.

Znalazłem ... jak się uruchamia gnome-session, to próbuje on rozwiązać
nazwę komputera (hostname) i jeżeli mu się nie uda, to wyświetla
odpowiedni komunikat, a następnie robi segmentation fault ... u mnie
hostname to laptop, ale nie miałem go wpisanego ani w hosts, ani w dns.

Po wpisaniu laptop do /etc/hosts gnome ruszył ...

Jeżeli zaś chodzi o windowmaker'a, to pod nim nie uruchamiam gnome, a
tylko gnome-terminal ... do gnome zainstlowałem sobie metacity ... gnome
i tak używać nie będę, ale chciałem zobaczyć co tracę :)

pozdrawiam i dziekuję za pomoc

--
Robert Grabowski   7bulls.com sp. z o.o.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com
office: +48 56 621 02 90
mobile: +48 602 493 105