SPECS: XFree86.spec - updated to 4.3.99.903 - removed outdated man...

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Wto, 17 Lut 2004, 18:30:01 CET

On Tue, 17 Feb 2004 18:15:12 +0100
Jakub Bogusz <qboosh w pld-linux.org> wrote:

[...]
> Żeby móc zainstalować program _opcjonalnie_ korzystający z tego
> rozszerzenia?
> (wtedy też będzie zlinkowany z biblioteką)

%bcond_with i810XvMC # build with hardware motion compenstaion support
                     # note: works only with i810 chipset !

> Żeby móc zainstalować taki program na serwerze aplikacji dla terminali
> z i810?

nie znam się na terminalach, są w nich DVD ? (a to jedyny powód aby
używać tej biblioteki)

--
Fryderyk Dziarmagowski