gnome1 w AC

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Wto, 17 Lut 2004, 20:12:45 CET

W liście z wto, 17-02-2004, godz. 17:30, Robert Grabowski pisze:

> odinstalowałem ... teraz mam:
(...)
> i nadal gnome-terminal nie działa ... w control-center nie mam
> niektórych ikonek ... zmiana theme w control center wypluwa mi masę błędów:

zainstaluj system, ale nie wrzucajac wczesniej bibliotek z gnome1, mysle
ze to zamieszanie wokol bonobo i gconf.

> Window manager warning: Failed to read theme from file
> /usr/share/themes/Simple/metacity-1/metacity-theme-1.xml: Failed to open
> file '/usr/share/themes/Simple/metacity-1/metacity-theme-1.xml': No such
> file or directory

i to jest prawidłowe zachowanie w PLD, ale generalnie nieprawidłowe.
Tematy metacity (nazwy) są zakodowane w zródlach, autor twierdzi ze
instalacja metacity bez tych tematow jest niepoprawna, PLD mysli
inaczej.

--
[ HomePage http://krzak.linux.net.pl ]
[ PLD      http://www.pld-linux.org  ]