gnome1 w AC

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Śro, 18 Lut 2004, 09:58:11 CET

Marcin Krzyzanowski wrote:
> W liście z wto, 17-02-2004, godz. 17:30, Robert Grabowski pisze:

[...]
> zainstaluj system, ale nie wrzucajac wczesniej bibliotek z gnome1, mysle
> ze to zamieszanie wokol bonobo i gconf.

ok zobacze ... co ciekawe gnome-terminal działa, jak go uruchomię z
gnome, ale z poza gnome - dokładnie z chroot'a już nie ...

[...]
> i to jest prawidłowe zachowanie w PLD, ale generalnie nieprawidłowe.
> Tematy metacity (nazwy) są zakodowane w zródlach, autor twierdzi ze
> instalacja metacity bez tych tematow jest niepoprawna, PLD mysli
> inaczej.

ok ... dzięki

--
Robert Grabowski   7bulls.com sp. z o.o.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com