control-center

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Śro, 18 Lut 2004, 10:59:48 CET

Marcin Doliński wrote:
> W liście z śro, 18-02-2004, godz. 10:00, Robert Grabowski pisze:

[...]
> Warto by się wcześniej zapoznać z gnome 2. Przecież ustawienia gtk są
> robione przez control-center ZTCW tylko dla środowiska GNOME, a jak
> chcesz mieć gdzie indziej to musisz sobie skonfigurować sam.

Pracuję na WindowMakerze i chciałem mieć gnome-terminal -- całe gnome do
szczęścia nie jest mi potrzebne... zrobiłem więc najprościej, jak się da
w poldku:
install gnome-terminal control-center

Następnie uruchomiłem gnome-control-center. Ten przy uruchamianiu sypał
błędami, ale się uruchomił właśnie bez tych kilku ikon - screenshot na
http://grabba.torun.7bulls.com/cc.jpg

> SOA#1, masz podmontowane /dev/pts?

ha ... dzięki to było właśnie to ...

> Działa bez zarzutów.

Z tym jeszcze powalczę ...

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com sp. z o.o.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com