control-center

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Śro, 18 Lut 2004, 12:28:57 CET

W liście z śro, 18-02-2004, godz. 10:59, Robert Grabowski pisze:

> [...]

umknęło mi, co to są "je" w tym zdaniu ?

jesli chodzi o to ze gnome-session konczy swoje dzialanie to
zainteresuj sie okolicami gnome-wm, i jesli to tam problem to jestem
ciekawy przyczyny rowniez, mowisz ze masz WindowMakre wiec powinno ci
sie uruchomic wmaker.

zreszta jakas przyczyna powinna byc w logach.

--
Marcin Krzyżanowski
http://krzak.linux.net.pl/