SPECS: faqomatic.spec, bb4.spec, bannerfilter.spec - /home/service...

Andrzej Augustynowicz andree w luch.eu.org
Czw, 19 Lut 2004, 01:22:59 CET

On Wed, 18 Feb 2004 20:52:57 +0100 (CET)
Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl> wrote:

> [...]
>
> Moment - ktoś mi powie co w końcu zostało ustalone? Bo IMHO raczej
> na pewno nie to... w /srv dystrybucja AFAIR nie powinna mieszać.

Zostało ustalone niewiele, troche pakietow jest zmienionych na /srv. W
ac ma byc docelowo FHS 2.3, a skoro zmiana została zapoczątkowana to
albo trzeba to skończyc albo wycofać. Miło by było jakby wreszcie
oficjalnie jakas decyzja zapadla...