SPECS: faqomatic.spec, bb4.spec, bannerfilter.spec - /home/service...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 21 Lut 2004, 15:21:15 CET

On Wed, Feb 18, 2004 at 20:52:57 +0100, Paweł Gołaszewski wrote:

> Moment - ktoś mi powie co w końcu zostało ustalone? Bo IMHO raczej na

A co tu jest do ustalania?

> pewno nie to... w /srv dystrybucja AFAIR nie powinna mieszać.

W rzeczy samej. Po prostu averne, nie zadając sobie trudu przeczytania
FHS czy choćby konsultacji na liście, na podstawie jakichś notek
pochodzących chyba z onetu albo 'naszego dziennika', zjebał masę
pakietów i poprawiać się nie spieszy. Gdzie jest "ten co mmazura
zjebywał"? Może byś tak indiański bracie teraz dla konsekwencji obecnego
RM-a zmotywował?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/