AC_REPLACE_GNU_GETOPT

Pawel Wilk siefca w gnu.org
Pią, 20 Lut 2004, 19:45:50 CET

On Fri, Feb 20, 2004 at 06:39:03PM +0100, Jakub Bogusz wrote:
> A, przy okazji - mam jeszcze źródła wersji 3.2d (kiedyś ściągnięte
> z alpha.gnu.org) - może tą wrzucić? 3.2d jest z 1999, a 3.2 jeszcze
> starsza...

okej, to dawaj :)
to ja się nie tykam tego speca dziś wieczorem.

btw, GLOBAL we wczorajszej wersji nie działał (gtags generował puste GTAGS),
gdyby ktoś próbował testować to miało prawo nie działać:

--- cut here ---

* The priority of the method of directory traverse was reversed again,
because, in some GNU/Linux, struct dirent has a member d_type but
always return 0. As the result, if find(1) is available then use it,
otherwise use dirent(3).

--- cut here ---

prawdopodobnie przez to..

--