AC_REPLACE_GNU_GETOPT

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Sob, 21 Lut 2004, 17:40:14 CET

On Fri, Feb 20, 2004 at 07:45:50PM +0100, Pawel Wilk wrote:

> okej, to dawaj :)

Wystarczyło cofnąć speca i łatę do poprzedniego stanu...
Źródła powinny być na distfiles.
Tylko zmieniłem Source0 URL na działający.

> to ja się nie tykam tego speca dziś wieczorem.
>
> btw, GLOBAL we wczorajszej wersji nie działał (gtags generował puste GTAGS),
> gdyby ktoś próbował testować to miało prawo nie działać:
>
> --- cut here ---
>
> * The priority of the method of directory traverse was reversed again,
> because, in some GNU/Linux, struct dirent has a member d_type but
> always return 0. As the result, if find(1) is available then use it,
> otherwise use dirent(3).
>
> --- cut here ---
>
> prawdopodobnie przez to..

A co to miało być d_type?
Wg POSIX istnieje tylko d_name (w nowszej wersji jeszcze d_ino jako
rozszerzenie XSI, cokolwiek to jest).
Cała reszta jest nieprzenośna - trzeba odczytywać oddzielnie np.
przez stat().