XFce4

Andrzej Augustynowicz andree w luch.eu.org
Nie, 22 Lut 2004, 00:03:37 CET

On Sat, 21 Feb 2004 21:58:51 +0100
Jakub Piotr Cłapa <loc w toya.net.pl> wrote:

> Sloneczka sa i (prawie) ladnie chodza. Psi smiga, Kadu czasem
> zajmuje wiecej miejsca niz trzeba, ale to raczej nie ma zwiazku z
> xfce4-session. Iconbox nie wymaga xfce4-session, jest to funkcja
> xftaskbar4 (albo jeszcze innej besti, jest chyba kilka mozliwosci w
> XFce4)

A nie wystarczy poprostu tego nie instalowac ?? Po odinstalowaniu nie
widze problemow z uruchamianiem, natomiast jak dla mnie to brakuje
kilku rzeczy, ktore xfce4-session daje (wylaczanie komputera,
session control) oczywiscie startujac startxfce4.