XFce4

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Nie, 22 Lut 2004, 00:06:32 CET

Andrzej Augustynowicz wrote:

> A nie wystarczy poprostu tego nie instalowac ?? Po odinstalowaniu nie
> widze problemow z uruchamianiem, natomiast jak dla mnie to brakuje
> kilku rzeczy, ktore xfce4-session daje (wylaczanie komputera,
> session control) oczywiscie startujac startxfce4.
[jpc w loc SPECS]$ rpm -qf /usr/share/xsessions/xfce4.desktop
xfce4-session-0.1.1-1

Do tego xfce4.desktop odpala recznie xfce4-session, zamiast startxfce4,
wiec np. nie dziala wspomniane w dokumentacji .xfce4/xinitrc.

Nazdrowiej byloby chyba wyrzucic xfce4-session do osobnego pakietu.
(wtedy starxfce4 wykryje jego obecnosc)

Nie masz problemow z xfce4-session? Nie wyrzuca Cie czasem z X'ow? Albo
nie wisi sobie w nieskonczonosc przy wylogowywaniu?

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa