SPECS (DEVEL): nautilus.spec - updated BRs and Rs, strict internal...

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Wto, 24 Lut 2004, 22:15:10 CET

> glib2-devel, gtk+2-devel, libgnome-devel i libgnomecanvas-devel są
> wymagane przez libgnomeui-devel.

Tak; tyle, że libgnomeui-devel ciągnie jedynie wersje:

glib2-devel >= 2.3.1
gtk+2-devel >= 2.3.1
libgnomecanvas-devel >= 2.5.4

Co może nie wystarczyć.

Upierać się nie zamierzam, zasygnalizowałem tylko w razie, gdyby było to
przeoczenie. Wiadomo, DEVEL ma swoje prawa. Chociaż uważam, że
wpisywanie explicité wymagań z configure.in do BuildReq ułatwia pracę ze
specem.

| Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>            Never trust a man  |
|                            who can count up to 1023 on his fingers.  |