SPECS (DEVEL): nautilus.spec - updated BRs and Rs, strict internal...

Grzegorz Goławski grzegol w pld-linux.org
Wto, 24 Lut 2004, 23:17:06 CET

W liście z wto, 24-02-2004, godz. 22:15 +0100, Paweł Sakowski napisał:

> Tak; tyle, że libgnomeui-devel ciągnie jedynie wersje:
>
> glib2-devel >= 2.3.1
> gtk+2-devel >= 2.3.1
> libgnomecanvas-devel >= 2.5.4
>
> Co może nie wystarczyć.
Akurat nautilus wymaga tylko glib2 i gtk+2 >= 2.3.0.

> Upierać się nie zamierzam, zasygnalizowałem tylko w razie, gdyby było to
> przeoczenie. Wiadomo, DEVEL ma swoje prawa. Chociaż uważam, że
> wpisywanie explicité wymagań z configure.in do BuildReq ułatwia pracę ze
> specem.
Też tak uważam, ale też nie jest dobrze gdy tych BRów jest za dużo. Ja
jak usuwam to tylko te oczywiste.
Pomyśl sobie jakby wyglądały spece, gdyby w każdym było BR XFree86-
devel, awk, binutils, fileutils, itp. Wtedy każdy spec miałby po
kilkadziesiąt BRów.

--
Grzegorz Goławski <grzegol w pld-linux.org>