[rpm] jak ten cudak rozpoznaje architekture?

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 24 Lut 2004, 22:19:31 CET

Użytkownik Paweł Sikora napisał:

>a to niby czemu?
>arch. i686 zawiera w sobie mmx i np. LTILib,

Otóż mylisz się. i686 to również pentium pro (pamięta ktoś jeszcze?) -
które mmx nie miało

>ktorego uzywam liczy sobie przy pomocy mmx miast sse,
>a uwierz mi, ze w przypadku specjalizowanych bibliotek
>da sie odczuc roznice mmx <-> sse.

Tego nie musisz tłumaczyc :) Niemniej wiekszość tego kodu może być
wybierana runtime, jak robi to mplayer (odpowiednio skompilowany).

Artur