[rpm] jak ten cudak rozpoznaje architekture?

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Wto, 24 Lut 2004, 23:16:47 CET

On Tuesday 24 of February 2004 22:19, Artur Flinta wrote:

> Otóż mylisz się. i686 to również pentium pro (pamięta ktoś jeszcze?) -
> które mmx nie miało

hmm, wydawalo mi sie, ze pentium i pentium pro (bez mmx) to byly i586,
ale najwyrazniej mnie pamiec zawodzi.

btw: mam jeszcze na chodzie maszynke z prockiem 486dx2-40mhz
marki bodajze texasa z ceramiczna obudowa, zapietego na 100mhz
z radiatorkiem (od wzmacniacza ze sklepu elektronicznego)
i bez wiatraczka. ponadto wsadzony jest w plyte po i486sx25
dajaca mu 5V zamiast 3.5 i mozna na nim wode gotowac :)
chodzi sobie juz tak od jakis dziesiecu lat i poki co
nie wybiera sie na emeryture :)

--
The only thing necessary for the triumph of evil
  is for good men to do nothing.