[AC] Instalator + raid

Lukasz Marciniak lukasz w ibi.pl
Śro, 25 Lut 2004, 16:36:58 CET

Witam

Pierwszy raz na liscie, wiec prosze o wyrozumialosc.

Probowalem zainstalowac AC z programowym RAID'em. Niestety instalator
krzyczal, ze koniecznie chce pakiet raidtools, a takiego nie ma.

Podczas, gdy instlator sciagal index pakietow podmienilem w
/etc/installer.pkgs raidtools na mdadm i instalka poszla.
Jednak pozniej trzeba bylo jeszcze recznie edytowac /etc/mdadm.conf.

Drugi problem jaki napodkalem, to instalacja z MINI-ISO w cdrom'ie scsi.
Gdy zmienilem zrodlo na siec, to poprosil zebym wlozyl dyskietke addons1
  do /dev/fd0, ale pod /dev/fd0 mam ten cdrom. Czy tak jest tylko u mnie?

Pozdrawiam,
Łukasz Marciniak