[AC] Instalator + raid

Michal Abramowicz abraam w cs.net.pl
Śro, 25 Lut 2004, 16:55:58 CET

On Wed, Feb 25, 2004 at 04:36:58PM +0100, Lukasz Marciniak wrote:
> Witam
>
> Pierwszy raz na liscie, wiec prosze o wyrozumialosc.
>
> Probowalem zainstalowac AC z programowym RAID'em. Niestety instalator
> krzyczal, ze koniecznie chce pakiet raidtools, a takiego nie ma.
Zaszłość z ra.

> Podczas, gdy instlator sciagal index pakietow podmienilem w
> /etc/installer.pkgs raidtools na mdadm i instalka poszla.
> Jednak pozniej trzeba bylo jeszcze recznie edytowac /etc/mdadm.conf.

mdadm-initrd lepiej było dac, i w chroocie przegenerować initrd.

Ja pracuję nad raid1 w instalaotrze ale chwilowo męczę się z
wyborem pakietów. Bo nie bardzo rozumiem jak on to robi ;-)
tzn mam pewne podejrzenia.

Pozdrawiam
--
Michał Abramowicz		michal.abramowicz w cs net pl
				Cyber Service