libgda

Grzegorz Goławski grzegol w pld-linux.org
Śro, 25 Lut 2004, 21:45:25 CET

W liście z śro, 25-02-2004, godz. 18:04 +0100, pbern w pbern.biz napisał:

> jak rozumiem blad lezy na lini sgml/gtk-doc ?
Możliwe, możliwe też że sam dokument nie jest zgodny z jakimśtam
standardem.

> czyt. z czym moge poeksperymentowac.. bo mam chwile a i maszyna sie
> nudzi..
Niestety kompletnie nie znam się na sgmlu i nie wiem gdzie może leżeć
błąd. Może spróbuj napisać do autorów libgda.

--
Grzegorz Goławski <grzegol w pld-linux.org>