libgda

pbern@pbern.biz pbern w pbern.biz
Śro, 25 Lut 2004, 22:35:08 CET

On Wed, 25 Feb 2004, Grzegorz Goławski wrote:

> Możliwe, możliwe też że sam dokument nie jest zgodny z jakimśtam
> standardem.

Cos mi sie wydaje ze to kwestia openjade... bo jeszcze kilka pakietow
wysypuje sie bardzo podobnie... (z g2) jutro podesle... co znalazlem...
ale na bank libgnomeprint(ui), libgnomedb, gnet

> Niestety kompletnie nie znam się na sgmlu i nie wiem gdzie może leżeć
> błąd. Może spróbuj napisać do autorów libgda.
wniaskujac po powyzszym sadze ze oni sa nie winni ;)

Pozdrawiam
Pawel Bernadowski
GG 3377, email kontakt w pbern.biz