SPECS: zlib.spec - fixed cflags.

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Czw, 26 Lut 2004, 12:58:00 CET

On Thursday 26 of February 2004 10:38, Jakub Bogusz wrote:

> Ten sam co wszędzie - żeby można było przekazać inny kompilator.
> W przypadku zliba jak najbardziej ma to sens - żeby zbudować dla
> dietlibca czy uClibca.

przyjalem.

> Jakiego prelinka???
> -fPIC jest potrzebne dla kodu użytego w bibliotekach dzielonych.
> Na części architektur jest niezbędne (alpha, amd64), na innych jego brak
> może powodować wolniejsze linkowanie w runtime.

http://www.gentoo.org/doc/en/prelink-howto.xml
ja PIC'a uzywalem tylko po to, gdyz dalo sie wyraznie
odczuc start duzych obiektowych programow rodem z kde.
skoro jednak jest on niezbedny, to moze go na stale klepnac do optflags?
dodam tylko tyle, ze xfree beda w niektorych modulach rzucac
bledami nt. zduplikowanych symboli - tam trzeba wybor pic/!pic zostawic
tak jest wpsiany w makefile.

> -fPIC jest krytyczne, CC jest przydatne, -O3 jest odejściem od standardu
> - jak na razie bez uzasadnienia.

no to revert...
szkoda, ze nie bylo komentarza na tymi wierszami w specu.

--
The only thing necessary for the triumph of evil
  is for good men to do nothing.