AC_REPLACE_GNU_GETOPT

Pawel Wilk siefca w gnu.org
Pią, 27 Lut 2004, 01:21:46 CET

On Sat, Feb 21, 2004 at 05:40:14PM +0100, Jakub Bogusz wrote:

> A co to miało być d_type?
> Wg POSIX istnieje tylko d_name (w nowszej wersji jeszcze d_ino jako
> rozszerzenie XSI, cokolwiek to jest).
> Cała reszta jest nieprzenośna - trzeba odczytywać oddzielnie np.
> przez stat().

Na razie usiłujemy inkorporować PLDowe łatki, kwestia różnic stref czasowych, aby
się autor wyspał po finalnych uzgodnieniach. Jutro powinno przejść do sources tree. :)

Damy mu wypocząć i za 2 dni puszczę też poprawkę na to, bo wołanie
polecenia find przez system() tylko żeby odczytać coś co byłoby katalogiem, gdyby nim
było wzbudza u mnie wysypki, oraz obkurcza żołądek.

--
siefca