init.d i puszczanie w tło

Pawel Wilk siefca w gnu.org
Pią, 27 Lut 2004, 12:16:07 CET

On Fri, Feb 27, 2004 at 09:30:33AM +0100, Paweł Gołaszewski wrote:

> Możesz rowinąć o co chodzi?

http://www.atnf.csiro.au/people/rgooch/linux/boot-scripts/

oraz

http://cr.yp.to/daemontools/supervise.html

i mamy więcej automatyki (przeszkadza tylko licencja tego drugiego,
żeby to ładnie zintegrować). wyobrażam to sobie tak, że zostaje to
co jest w initscriptsach, tylko sekcje start/restart/cokolwiek
stają się scriptletami w specjalnych plikach; po to, żeby mieć
jasne i spójne dla wszystkich plików inicjujących sekcje pod
tytułem: nazwa, usługi wymagane do uruchomienia, pliki konfiguracji,
runlevele, flaga czy usługa ma być monitorowana i w przypadku padu jej
praca wznawiana i tak dalej.

robimy? ;)

--
siefca