AC i...

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pią, 27 Lut 2004, 13:35:50 CET

Użytkownik Paweł Gołaszewski napisał:
> * gdm - dlaczego odpala mi się na 10 konsoli, a nie na pierwszej wolnej?
>   Poza tym po wylogowaniu się bardzo często przeskakuje mi na kolejną
>   konsolę, czyli na 11. Na 12 jeszcze się nie zdarzyło, ale niewykluczone,
>   że tak będzie :(

A dlaczego na pierwszej wolnej? Lepiej cały czas na tej samej niż
dowolnej, a odpala się na 11, bo 10 była jeszcze zajęta :) z
poprzedniego procesu, można by dodać jakieś wait do gdm restart.

> * OO cały czas brakuje... :)

W zasadzie jest gotowe, chyba nawet poszło na buildery wczoraj.

> * gnome-panel - po zainstalowaniu nowych aplikacji nie widać ich w menu.
>   Poradzono mi, żeby robić HUP.... super... rewelacja... Nie może to
>   normalnie działać?

Może, i nawet działa, przydaje sie tutaj fam.

> * położenie aplikacji w menu - to jest dopiero ładna bajka... IMHO
>   aplikacje lądują w menu losowo dla gnome... Przykład: Eterm, xterm i
>   gnome-terminal. Wszystkie mają TerminalEmulators, a mimo to dwa pierwsze
>   lądują w "Inne", a ostatni w "Narzędzia systemowe". Magic. Mimo iż w
>   applications.menu jest jak wół, że one powinny wszystkie w osobnym menu
>   "Terminals". O co tu chodzi??

Jak już Ci mówiłem na ircu, plik menu powinien być przystosowany swoim
układem do naszej dystrybucji, a nie wsadzony domyślny GNOME. Trzeba tu
trochę pracy włożyć, tytle, ze ja się na tym nie znam :)

> * gnome-terminal - po zrobieniu zakładek po prostu mi się powiesił... :-/

Mi zakładki działają, przynajmniej w GNOME 2.6.0 Beta 1

Artur

--
Well I've totally had enough of all your pretty, pretty speeches
Recieve your punishment expose your throats to my righteous