AC i...

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 27 Lut 2004, 14:21:08 CET

On Fri, 27 Feb 2004, Artur Flinta wrote:
> A dlaczego na pierwszej wolnej? Lepiej cały czas na tej samej niż
> dowolnej, a odpala się na 11, bo 10 była jeszcze zajęta :)

1. *Dlaczego* uruchamia się na 10?
2. Czy stałe jest lepsze? IMHO dyskusyjne, bo mogę dodać/odjąć ilość
konsol i wtedy jest albo dziura w konsolach albo włażą na siebie. Pierwsza
wolna to najbardziej uniwersalne rozwiązanie...

> z poprzedniego procesu, można by dodać jakieś wait do gdm restart.

Taśma klejąca. Owszem, można...
_dlaczego_ tak się dzieje?

> Może, i nawet działa, przydaje sie tutaj fam.

niebałdzo - patrz inny mój post.

> Mi zakładki działają, przynajmniej w GNOME 2.6.0 Beta 1

taaaa - zajebiście reprezentacyjnym przykładem jesteś :P

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...