AC i...

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Pią, 27 Lut 2004, 13:42:45 CET

Użytkownik Paweł Gołaszewski napisał:
> Zainstalowałem sobie i moje pierwsze uwagi:
>
> * gdm - dlaczego odpala mi się na 10 konsoli, a nie na pierwszej wolnej?
>   Poza tym po wylogowaniu się bardzo często przeskakuje mi na kolejną
>   konsolę, czyli na 11. Na 12 jeszcze się nie zdarzyło, ale niewykluczone,
>   że tak będzie :(

hm.....hm.... wydaje mi sie ze nie zauwazylem czegos takiego.

> * OO cały czas brakuje... :)

ale sie buduje/budowal

> * gnome-panel - po zainstalowaniu nowych aplikacji nie widać ich w menu.
>   Poradzono mi, żeby robić HUP.... super... rewelacja... Nie może to
>   normalnie działać?

zainstalowac "fam"

> * położenie aplikacji w menu - to jest dopiero ładna bajka... IMHO
>   aplikacje lądują w menu losowo dla gnome... Przykład: Eterm, xterm i
>   gnome-terminal. Wszystkie mają TerminalEmulators, a mimo to dwa pierwsze
>   lądują w "Inne", a ostatni w "Narzędzia systemowe". Magic.

gnome-termina.desktop :
Categories=GNOME;Application;System;Utility;TerminalEmulator;

to dlatego jest w systemowych, tak jest standardowo, chetnie tez bym to
wywalil i przeniosl gdzies indziej.

>    Mimo iż w
>   applications.menu jest jak wół, że one powinny wszystkie w osobnym menu
>   "Terminals". O co tu chodzi??

mamy inne applications.menu ? u mnie nie ma pozycji Terminals

> * courier - inicjowany jest przy instalacji (certyfikaty, etc) - powinno
>   być w czasie pierwszego startu, tak samo jak ssh
>
> * gnome-terminal - po zrobieniu zakładek po prostu mi się powiesił... :-/

za duzo nie uzywam zakladek, ale one srednio dzialaja raczej.

--
Marcin KrzyĹźanowski
http://krzak.linux.net.pl