AC i...

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 27 Lut 2004, 14:16:54 CET

On Fri, 27 Feb 2004, Marcin Krzyzanowski wrote:
> hm.....hm.... wydaje mi sie ze nie zauwazylem czegos takiego.

Ale ja zauważyłem - teraz gdm-a mam na 10 konsoli. 9 jest pusta.

> zainstalowac "fam"

# rpm -q fam
fam-2.6.10-1.3

Nadal to samo. I tak, pamiętam co mi mówił aflinta, jednak to nie
działa... Zainstalowałem xcdroast i nic - nadal po 15 minutach nie mam
tego w menu. Kicha.

> gnome-termina.desktop :
> Categories=GNOME;Application;System;Utility;TerminalEmulator;
>
> to dlatego jest w systemowych, tak jest standardowo, chetnie tez bym to
> wywalil i przeniosl gdzies indziej.

1. czy jest możliwość, żeby dana ikona była w kilku miejscach ?
2. Jeżeli tylko w jednym to co jest ważniejsze - kolejność w
applications.menu czy też kolejność w Categories ?

> mamy inne applications.menu ? u mnie nie ma pozycji Terminals

# grep Terminal /etc/xdg/menus/applications.menu
                        <Not><Category>TerminalEmulator</Category></Not>
                <Name>Terminals</Name>
                        <Category>TerminalEmulator</Category>
                        <Not><Category>TerminalEmulator</Category></Not>
                                <Not><Category>TerminalEmulator</Category></Not>
                                <Not><Category>TerminalEmulator</Category></Not>

# rpm -qf /etc/xdg/menus/applications.menu
applnk-1.9.0-1

Najwyraźniej...

> za duzo nie uzywam zakladek, ale one srednio dzialaja raczej.

Dodatkowo - TERM=gnome
To już jest wybitnie upierdliwe... Czym się ten terminal różni od
xterm-color albo jakiegokolwiek innego standardowego? Jaki jest sens
tworzenia czegoś tak dziwnego??

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...