AC i...

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Pią, 27 Lut 2004, 15:04:12 CET

Użytkownik Paweł Gołaszewski napisał:

> Ale ja zauważyłem - teraz gdm-a mam na 10 konsoli. 9 jest pusta.

> # rpm -q fam
> fam-2.6.10-1.3

fam-2.6.10-1.3
xinetd-2.3.13-2
portmap-5beta-13

nie musze zwracac uwagi ze to wszystko musi byc uruchomione :)

> Nadal to samo. I tak, pamiętam co mi mówił aflinta, jednak to nie
> działa... Zainstalowałem xcdroast i nic - nadal po 15 minutach nie mam
> tego w menu. Kicha.

> 1. czy jest możliwość, żeby dana ikona była w kilku miejscach ?

zmusic sie oewnie by dalo na sztywno, ale standardowo wpada do pierwszej
napotkanej.

> 2. Jeżeli tylko w jednym to co jest ważniejsze - kolejność w
> applications.menu czy też kolejność w Categories ?

w applications.menu

> # grep Terminal /etc/xdg/menus/applications.menu
>                         <Not><Category>TerminalEmulator</Category></Not>
>                 <Name>Terminals</Name>
>                         <Category>TerminalEmulator</Category>
>                         <Not><Category>TerminalEmulator</Category></Not>
>                                 <Not><Category>TerminalEmulator</Category></Not>
>                                 <Not><Category>TerminalEmulator</Category></Not>
>
> # rpm -qf /etc/xdg/menus/applications.menu
> applnk-1.9.0-1
>
> Najwyraźniej...

gnome nie uzywa xdg.

--