AC i...

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Pią, 27 Lut 2004, 16:04:49 CET

Użytkownik Paweł Gołaszewski napisał:

> Rid maj lips: *czym* różni się na przykład od xterm-color ?

oj nie pamietam teraz, kiedys zmienilem to na xterm-color i qrczak
bodajze mnie uswiadomil, a pozniej jeszcze ktos mial problemy na #gnome
z gnome-terminal i "xterm", po czym okazalo sie ze przestawieni na
"gnome" rozwiazuje je. Nie pamietam w tej chwili szczegolow, naprawde,
napewno na bugzilli jest cos na ten temat.

--
Marcin KrzyĹźanowski
http://krzak.linux.net.pl