AC i...

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Pią, 27 Lut 2004, 16:40:57 CET

Użytkownik Paweł Gołaszewski napisał:

> ??
> To masz jakoś inaczej to zainstalowane?
> Bo z poldka instaluje się właśnie inet-owy...
>
> I jak powinno być?

> ??
>
> Coś mi tu nie pasuje...
>
> poldek> rsearch -f /applications.menu/
> Przeszukiwanie pakietów..........................................zrobione.
> 1 package(s) found:
> applnk-1.9.0-1
> poldek>
>
> Wskaż mi ten plik...

przepraszam najmocniej, chodzilo mi o plik :
/etc/gnome-vfs-2.0/vfolders/applications-all-users.vfolder-info

> Poza tym - nawet jeżeli korzysta z czegoś innego to chyba należy go
> przekonać do używania tego co pozostałe WM-y, prawda?

napisz modul do gnome-vfs ktory bezblednie bedzie dzialal z xdg to pogadamy.

--
Marcin Krzyżanowski
http://krzak.linux.net.pl