AC i...

Pią, 27 Lut 2004, 17:02:08 CET

Marcin Krzyzanowski wrote:

> przepraszam najmocniej, chodzilo mi o plik :
> /etc/gnome-vfs-2.0/vfolders/applications-all-users.vfolder-info

Na podstawie czego jest on tworzony wg jakiej specyfikacji i kto sie w PLD
zajmuje ukladem menu dla GNOME ?

> napisz modul do gnome-vfs ktory bezblednie bedzie dzialal z xdg to pogadamy.

Czym sie rozni specyfikacja applications-all-users.vfolder-info od
specyfikacji vfolders ?

IMO, dopoki uklad menu i zasady synchronizacji nie zostana ustalone
wyposzczanie Ac nie ma sensu.

  phone (48)(58) 347 14 61