SOURCES: monodoc.desktop (NEW) - desktop file

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Sob, 28 Lut 2004, 18:15:05 CET

> To tak można sobie zmieniać?

Owszem. localedef -f UTF-8. Można sobie wygenerować bezkońcówkowe locale
dla dowolnego zestawu znaków. No, byleby zawierał "ł", żeby dało się
zapisać własne imię :)

> Dla UTF-8 powinno się używać pl_PL.UTF-8 (albo pl_PL.utf8) - jeżeli
> pl_PL nie jest w ISO-8859-2, to można się spodziewać jakichś
> niekompatybilności.

A kto mi zabroni mieć pl_PL w UTF-8? O ile mi wiadomo, żaden standard
tego nie specyfikuje. OKDP każdy program który zgaduje, że używam ISO
8859-2 zamiast to sprawdzić przez nl_langinfo(3).

> (jakich dokładnie - nie wiem, ale powołując się na nie Drepper odmówił
> zmiany domyślnego zestawu znaków dla jakiegoś języka (ee?) z ISO-8859-1
> na niewiele różniący się ISO-8859-15 polecając dorobić nową lokalizację
> z modyfikatorem @euro)

Tu może chodzić o brakujące znaki. Np. symbol euro jest w -15, a nie ma
go w -1. Masz jakieś szczegóły na ten temat (np. pełną treść wypowiedzi
Dreppera)?

| Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>            Never trust a man  |
|                            who can count up to 1023 on his fingers.  |