SOURCES: monodoc.desktop (NEW) - desktop file

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Sob, 28 Lut 2004, 18:37:35 CET

On Sat, Feb 28, 2004 at 06:15:05PM +0100, Paweł Sakowski wrote:

> Owszem. localedef -f UTF-8. Można sobie wygenerować bezkońcówkowe locale
> dla dowolnego zestawu znaków. No, byleby zawierał "ł", żeby dało się
> zapisać własne imię :)

Że się da, to wiem, ale czy można bez robienia sobie kłopotów.

> A kto mi zabroni mieć pl_PL w UTF-8? O ile mi wiadomo, żaden standard
> tego nie specyfikuje. OKDP każdy program który zgaduje, że używam ISO
> 8859-2 zamiast to sprawdzić przez nl_langinfo(3).

A co z różnymi rzeczami oznaczonymi pl_PL bez kodowania (np. tłumaczenia
w nagłówkach rpm-ów)?

No, prawie. et_EE.

Tu trochę pokręciłem - nie on i nie @euro, tylko .ISO-8859-15.

> Tu może chodzić o brakujące znaki. Np. symbol euro jest w -15, a nie ma
> go w -1. Masz jakieś szczegóły na ten temat (np. pełną treść wypowiedzi
> Dreppera)?

Nie bardzo. Tyle:
http://sources.redhat.com/ml/libc-alpha/2004-01/msg00017.html
na pytanie: