SOURCES: monodoc.desktop (NEW) - desktop file

Sob, 28 Lut 2004, 19:27:18 CET

Jakub Bogusz wrote:

> To tak można sobie zmieniać?
> Dla UTF-8 powinno się używać pl_PL.UTF-8 (albo pl_PL.utf8) - jeżeli
> pl_PL nie jest w ISO-8859-2, to można się spodziewać jakichś
> niekompatybilności.

Jakichs? Nietrudno sie domyslic jakich.
Zreszta wystarczy sobie sprobowac ustawic LANG=pl_PL w jaks z-UTF-izowanym
RH/Fedorze, sprobowac polaczyc sie z dowolnym _innym_ systemem wspierajacym
standardowe locale pl_PL (w iso-8859-2) i stwierdzic, ze polowa rzeczy nie
dziala jak powinna pomimo poprawnej konfiguracji.
W dsuga strone jest podobnie.

A co, jesli jezyka nie ma w tabelce ?

  phone (48)(58) 347 14 61