SOURCES: monodoc.desktop (NEW) - desktop file

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Sob, 28 Lut 2004, 21:10:02 CET

> Czyli wszystkie KDE-owskie Name[ven] nalezy z definicji odrzucic ?

Nie, bo pliki z Name[ven] (za przykład wziąłem koshell) mają enkoding
UTF-8. To co pisałem dotyczy Legacy-Mixed.

W hipotetycznym przypadku gdyby pliki były Legacy-Mixed, dla zgodności
ze standardem musiałyby mieć wpisane wprost kodowanie, np.
Name[ven.UTF-8]=... Inaczej skąd program korzystający z pliku desktop
miałby wiedzieć w jakim kodowaniu jest dana linijka?

> BTW: locale "sp" (a ostatnio takze "no") sa niepoprawne. Czy to oznacza, ze
>      to _aplikacje_ powinny wiedziec, kiedy korzystac z powyzszych wpisow
>      (przy ustawionym locale sr_* i nb_*) ?

Nie rozumiem.

| Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>            Never trust a man  |
|                            who can count up to 1023 on his fingers.  |