SOURCES: monodoc.desktop (NEW) - desktop file

Nie, 29 Lut 2004, 07:41:01 CET

=?iso-8859-2?Q?Pawe=B3?= Sakowski wrote:

> Nie, bo pliki z Name[ven] (za przykład wziąłem koshell) mają enkoding
> UTF-8. To co pisałem dotyczy Legacy-Mixed.

Stad moje pytanie: czy w takiej sytuacji bedzie to zawsze UTF (gdy ENCODINGu
_nie podano_) ?

> W hipotetycznym przypadku gdyby pliki były Legacy-Mixed, dla zgodności
> ze standardem musiałyby mieć wpisane wprost kodowanie, np.
> Name[ven.UTF-8]=... Inaczej skąd program korzystający z pliku desktop
> miałby wiedzieć w jakim kodowaniu jest dana linijka?

> Nie rozumiem.

Chodzi o to, ze "sp" z omawianej tabelki mozna wyrzucic do /dev/null (a w
2.0 takze no). Aplikacje nie maja prawa dzialac przy LANG=sp_YU. W naszym glibc
sr jest cyrylica, a sr w Latn - ISO. Zatem kto i kiedy powinien korzystac z
Name[sp] ?

  phone (48)(58) 347 14 61