SOURCES: monodoc.desktop (NEW) - desktop file

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Nie, 29 Lut 2004, 01:13:06 CET

> %hash = {
>   'pl' => "ISO-8859-2",
>   'pl_PL' => "ISO-8859-2",
>   'zh_CN' => 'EUC-CN',
>   'zh_TW' => 'BIG5',
> };
>
> ja Cię chyba nie rozumiem. Ale to może dlatego, że jest późno.

pl to zły przykład. W przypadku francuskiego trzebaby wpisać fr, fr_FR,
fr_CA, fr_BE i jeszcze kilka(naście?) innych państw. Czysto teoretycznie
może zaistnieć nawet fr_PL. Stąd moja propozycja (może niezbyt jasna),
żeby s/_.*// i wybierać kodowanie tylko na podstawie języka. Tu wchodzi
problem z zh.

| Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>            Never trust a man  |
|                            who can count up to 1023 on his fingers.  |