SOURCES: monodoc.desktop (NEW) - desktop file

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Nie, 29 Lut 2004, 01:23:56 CET

On Sun, Feb 29, 2004 at 01:13:06AM +0100, Paweł Sakowski wrote:

> pl to zły przykład. W przypadku francuskiego trzebaby wpisać fr, fr_FR,
> fr_CA, fr_BE i jeszcze kilka(naście?) innych państw. Czysto teoretycznie
> może zaistnieć nawet fr_PL. Stąd moja propozycja (może niezbyt jasna),
> żeby s/_.*// i wybierać kodowanie tylko na podstawie języka. Tu wchodzi
> problem z zh.

$short = $name; $short =~ s/_.*//;
if ($hash{$name}) return $hash{$name};
elsif ($hash{$short}) return $hash{$short};
else die;

Ale na mój rozum to nie ma sensu. W tym apendiksie napisane jest dla
jakich języków jest zdefiniowane kodowanie dla *Legacy*-Mixed. Nie ma
tam fr_CA, jest tylko fr. Więc Name[fr_CA] z Legacy-Mixed można olać.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith :: GCS !tv h e>+++ b++
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson :: UL++++$ C++ E--- a?