SOURCES: monodoc.desktop (NEW) - desktop file

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Nie, 29 Lut 2004, 13:44:59 CET

> Jezeli tak jest, to trzeba nad tym przejsc do porzadku dziannego dopoki sie
> nie wprowadzi rozszerzenia "standardow".

True. Trzeba po prostu osobiście dopilnować, żeby na obu końcach używać
tego samego enkodingu. Nieważne, ISO czy UTF-8 czy US-ASCII.

> Problem w tym, ze czesto to, co chcemy ogladac to SA ciagi bajtow, dla
> ktorych pojecie kodowania nie ma sensu.
> I wkurza mnie, ze jesli sobie zazycze pod RH:
>
> less -f /bin/bash
>
> to less probuje dane _interpretowac_ jako UTF (jeslis taki ekspert, to
> powiedz, co nalezy ustawic, zeby tego _nie robil_ (chce widziec
> niezinterpretowane znaki)). Terminal, ktorego uzywam nie wspiera UTF.
> Albo jeszcze lepiej:

Rozumiem, że chcesz, żeby bajty o kodach 0x80-0xff wyświetlał jako ich
kody a nie znaki spoza US-ASCII?

LESSCHARSET=ascii less -f /bin/bash

Swoją drogą nie rozumiem dlaczego less wprowadza własną zmienną
LESSCHARSET zamiast używać ustawień locale (które, nawet przy braku
LESSCHARSET, ignoruje).

> # less -fr /bin/zsh
> Segmentation fault

SOA#1

> Wprowadzajac nowe
> standardy trzeba zakladac jakas forme zgodnosci wstecz. Inaczej taki
> standard mozna OKDR.

Amen.

> Ale nie mozna w tym momencie nadinterpretowac i zakladac, ze "string" =
> "ciag znakow".

?? A co innego?

| Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>            Never trust a man  |
|                            who can count up to 1023 on his fingers.  |