SOURCES: monodoc.desktop (NEW) - desktop file

Nie, 29 Lut 2004, 14:53:19 CET

=?iso-8859-2?Q?Pawe=B3?= Sakowski wrote:

> True. Trzeba po prostu osobiście dopilnować, żeby na obu końcach używać
> tego samego enkodingu. Nieważne, ISO czy UTF-8 czy US-ASCII.

I wlasnie o to chodzi, ze zeby to osiagnac trzeba dokonywac gimnastyki. Nie
wystarczy samo przeniesienie srodowiska, bo LANG=pl_PL ma to i tu inna
interpretacje. A LANG=pl_PL.ISO88952, pl_PL.ISO_8895_2 itp. niektore systemy
moga nie rosumiec (moga rozumiec jedna z tych form, kazdy inna).

> Rozumiem, że chcesz, żeby bajty o kodach 0x80-0xff wyświetlał jako ich
> kody a nie znaki spoza US-ASCII?

Nie. Chce, zeby mi wyswietlal zgodnie z ustawionym locale.

$ echo $LANG
pl_PL.ISO88952

> LESSCHARSET=ascii less -f /bin/bash

Sprobuj ustawic zmienna PAGER, zeby to tak dzialalo i czego innego nie
popsuc...

> Swoją drogą nie rozumiem dlaczego less wprowadza własną zmienną
> LESSCHARSET zamiast używać ustawień locale (które, nawet przy braku
> LESSCHARSET, ignoruje).

> SOA#1

Pewnie kwestia ustawien.

> Amen.

> ?? A co innego?

Ciag bajtow ;)
Przynajmniej dla zgodnosci wstecz...

Dla ciagu znakow (w rozumieniu odp. kodowania) nalezy wprowadzic nowe
pojecie.

  phone (48)(58) 347 14 61