freespace@ep09

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Nie, 29 Lut 2004, 17:07:57 CET

Dnia nie 29. lutego 2004 16:42, Tomasz Pala napisał:

> Nie superwydajność a obsłużenie kilku sieciówek i podział łącza na
> jakimś HTB/CBQ z co bardziej rozbudowanym filtrowaniem pakietów.
Jakieś konkretne testy odnośnie spadku wydajności przy zmianie arch pakietów z
i586 na i386 na procesorze i586, czy sobie domniemujemy?. I czy ew. różnice
wydajności przy takich zastosowaniach mają znaczenie?
> Oczywiście powyższe dotyczy co bardziej przykernelowych i terminalowych
> programów wraz z bibliotekami. Sensowność składania OO, KDE, GNOME czy
> Mozilli na i386 oraz i586 już dawno poddaję w wątpliwość.
K6-2 w 300MHz, 192MB (a były produkowane K6-2 w 500MHz i K6-3 w 450MHz) - z jakiej
racji chcesz mi zabrać możliwość używania na tym KDE i GNOME, Mozilli?
Uważasz, że nie działają, nie da się otworzyć przeglądarki i coś przeczytać
na takim komputerze? Inna sprawa, że i586 jak dla mnie może zniknąć - nie
będę płakać nad stratą iluś tam % wydajności, wystarczy mi i386.

--
Tomasz Wittner

$(YOUD_NEVER_GUESS_THIS_VARIABLE_NAME_HAHA)
http://freshmeat.net/articles/view/889/