freespace@ep09

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 29 Lut 2004, 17:54:50 CET

On Sun, Feb 29, 2004 at 17:07:57 +0100, Tomasz Wittner wrote:

> Jakieś konkretne testy odnośnie spadku wydajności przy zmianie arch pakietów z
> i586 na i386 na procesorze i586, czy sobie domniemujemy?. I czy ew. różnice
> wydajności przy takich zastosowaniach mają znaczenie?

Domniemujemy. Nie wiem. Powiem więcej - nie chcę sprawdzać. W tym
tygodniu miałem ostatnią maszynę z Ra przenosić na Ac, ale chyba sobie
odpuszczę...

> K6-2 w 300MHz, 192MB (a były produkowane K6-2 w 500MHz i K6-3 w 450MHz) - z jakiej
> racji chcesz mi zabrać możliwość używania na tym KDE i GNOME, Mozilli?

Nie rozśmieszaj mnie... Może jeszcze OO?

> Uważasz, że nie działają, nie da się otworzyć przeglądarki i coś przeczytać
> na takim komputerze?

Pracować się nie da.
Zaraz - przecież nie odbieram nikomu możliwości samodzielnego zbudowania
sobie tych programów... W końcu na 'taaakiiim' sprzęcie to można
kompilować.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/