freespace@ep09

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Nie, 29 Lut 2004, 18:02:59 CET

Dnia nie 29. lutego 2004 17:54, Tomasz Pala napisał:

> Nie rozśmieszaj mnie... Może jeszcze OO?

a nom :) piszę to z p2 366Mhz, uruchomiona quanta, kmail, kilka konquerorow
(kde 3.2), pare konsol, na jednej nie dawono skonczylo sie cos kompilowac, a
OO choc dlugo sie uruchamia to dziala sprawnie :)
(filmy tez się nie tną..)

> Pracować się nie da.

da się i to nie dużo gorzej niż na atholonie 2100 który stoi obok - tylko
kompilacje trwaja wyraznie dłużej :P

> Zaraz - przecież nie odbieram nikomu możliwości samodzielnego zbudowania
> sobie tych programów... W końcu na 'taaakiiim' sprzęcie to można
> kompilować.

można...

Marcin.