cvs.spec

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Pią, 2 Sty 2004, 00:50:46 CET

Dnia Thursday 01 of January 2004 20:07, Paweł Sikora napisał:
> paczka sie nie buduje jesli w systemie nie ma jednego
> z edytorow: vim, vi, nano, pico
Zajrzyj do configure.in . Najpierw jest sprawdzana zawartość zm. śr. $EDITOR ,
a dopiero potem (jeżeli $EDITOR == '') obecność vim vi emacs nano pico edit.
Jeżeli nie jest "pusta", to cvs buduje się z wywołaniem tego, co jest w
$EDITOR na potrzeby edycji commitmessages. Przykładowo, za %build wstawiłem:
export EDITOR=imaginary_editor i mam
(Oczywiście, sensowniej podstawić vim'a [i nie prowadzić świętych wojen])

grep imaginary_editor ../LOGS/cvs.spec.log
+ export EDITOR=imaginary_editor
checking for vim... imaginary_editor

strings `which cvs` | grep imaginary_editor
imaginary_editor

Jeżeli żadna ze zm. śr. EDITOR, CVSEDITOR, VISUAL nie jest właściwie
ustawiona , to:
cvs ci tags_test
cvs commit: cannot exec imaginary_editor: No such file or directory
cvs commit: warning: editor session failed

Log message unchanged or not specified
a)bort, c)ontinue, e)dit, !)reuse this message unchanged for remaining dirs
Action: (continue)

> uprasza sie o dodanie stosownego BR
Absolutnie nie widzę takiej potrzeby.

--
Tomasz Wittner

2. Always build before committing

You may be sure you've just corrected some small error and it will
not influence the build process... but try it.